VGolf 4 ,1.6 SR "probleme"

Ai Golf 4 sau Bora / ai o problema / vrei un sfat / posteaza aici.

Re: VGolf 4 ,1.6 SR "probleme"

Postby Marius » 12 Nov 2010 00:35

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1116399

ii cam acelasi lucru ... poate te ajuta cu ceva ... succes
Sunt masini care te duc de la punctul A la punctul B si Sunt masini care te duc de la punctul A la punctul B ... Foarte Repede...

Golf Mk4 1.9Tdi Alh+
User avatar
Marius
Membru nivel 3
 
Posts: 113
Joined: 02 Sep 2010 14:30
Location: Oradea

Re: VGolf 4 ,1.6 SR "probleme"

Postby norocel » 12 Nov 2010 01:01

Marius wrote:chiar saptamana trecuta am curatat clapeta la un audi a3 1.6 sr.. puteam sa iti fac niste poze ... las ca la urmatoarea o sa stiu ..
la audi era clapeta de acceleratie electronica si la tine ii cel mai probabil pe cablu.. dar in principiu ii identica ..
eventual da`i pe google poate gasesti ceva

Motorul e 1.6 sr ,masina din 98 probabil cum spui tu..imi poti spune exact ce e de facut si cum o localizez?cu ce o pot curata?eu am cumparat un spray de curatat parti motorului exterioare.
De ce sa ma rog cand pot avea totul?
Mk4 1.6SR-highline.
User avatar
norocel
Membru nivel 1
 
Posts: 36
Joined: 06 Nov 2010 01:15

Re: VGolf 4 ,1.6 SR "probleme"

Postby norocel » 13 Nov 2010 20:40

Dupa ce am citit..se pare ca dupa curatarea clapetei de acceleratie trebuie sa fac resetarea acestea..asta daca e electronica...nici nu stiu cum ar fi a mea...cum pot sa aflu?:D
De ce sa ma rog cand pot avea totul?
Mk4 1.6SR-highline.
User avatar
norocel
Membru nivel 1
 
Posts: 36
Joined: 06 Nov 2010 01:15

Re: VGolf 4 ,1.6 SR "probleme"

Postby doryy42 » 14 Nov 2010 00:20

Pai daca este 1.6 SR , cod motor cred ca , AVU , clapeta e electronica

Adaptarea se face cu vag-com sau daca nu este o metoda manuala cauta pe vwforum

Ar trebui sa fie la mijlocul bordului , intra furtunul de la admisie in clapeta, chiar langa busonu de la ulei ...
doryy42
Membru nivel 1
 
Posts: 16
Joined: 03 Oct 2010 23:08
Location: CRANGASI - BUCURESTI

Re: VGolf 4 ,1.6 SR "probleme"

Postby Marius » 14 Nov 2010 02:38

clapeta ii in partea dreapta mai in spate cum te uiti la motor ...
Dar recomandarea mea ar fi sa nu te apuci sa faci singur asta daca nu sti cum arata sau macar sa ai idee ... decat sa strici mai bine o lasi asa ... bafta ..
Sunt masini care te duc de la punctul A la punctul B si Sunt masini care te duc de la punctul A la punctul B ... Foarte Repede...

Golf Mk4 1.9Tdi Alh+
User avatar
Marius
Membru nivel 3
 
Posts: 113
Joined: 02 Sep 2010 14:30
Location: Oradea

Re: VGolf 4 ,1.6 SR "probleme"

Postby B 58 KTN » 14 Nov 2010 09:27

norocel wrote:Motorul e 1.6 sr ,masina din 98 probabil cum spui tu..imi poti spune exact ce e de facut si cum o localizez?cu ce o pot curata?eu am cumparat un spray de curatat parti motorului exterioare.


Clapeta de acceleratie (admisia) este sub carcasa filtrului de aer in partea dreapta.

Se poate curata cu orice spray de curatare: motor, placute de frana, etc...

Inainte de demontarea admisiei pentru curatarea clapetei de acceleratie trebuie scoasa borna de + de la baterie.

Daca nu se face acest lucru exista riscul ca motorul sa mearga aiurea si sa trebuiasca Vag-ul pentru resetarea clapetei...

Daca esti din Bucuresti da-mi add pe mess si vedem cum o rezolvam.... ;)

PS: Astazi schimb filtrul de aer sport cu cel original in carcasa :D
MK4 / 2001 / AUS / 1.6 / 16V / NGK Iridium / H&R / Hella / JOM / Xenon / Plasma / Zimmerman / K&N / Recaro / Full Led / DZ1 wheels

YM: marian.catana
Alpinism / Alpinism Utilitar
User avatar
B 58 KTN
Moderator
 
Posts: 400
Joined: 15 Feb 2010 23:22
Location: Bucuresti - Chiajna

Re: VGolf 4 ,1.6 SR "probleme"

Postby norocel » 14 Nov 2010 21:11

B 58 KTN wrote:
norocel wrote:Motorul e 1.6 sr ,masina din 98 probabil cum spui tu..imi poti spune exact ce e de facut si cum o localizez?cu ce o pot curata?eu am cumparat un spray de curatat parti motorului exterioare.


Clapeta de acceleratie (admisia) este sub carcasa filtrului de aer in partea dreapta.

Se poate curata cu orice spray de curatare: motor, placute de frana, etc...

Inainte de demontarea admisiei pentru curatarea clapetei de acceleratie trebuie scoasa borna de + de la baterie.

Daca nu se face acest lucru exista riscul ca motorul sa mearga aiurea si sa trebuiasca Vag-ul pentru resetarea clapetei...

Daca esti din Bucuresti da-mi add pe mess si vedem cum o rezolvam.... ;)

PS: Astazi schimb filtrul de aer sport cu cel original in carcasa :D

am dat add la id-u tau,asta daca cumva e cel din semnatura,azi am mers la drum lung si am observat ca nu sare de 120 in treapta a 5-a nu trece mai mult de 3000 rpm..pedala la maxim bagata...am vorbit cu cineva maine sa se uite un mecanic la ea asa in timpu liber sa curat clapeta aia si poate gaseste el care ar fi buba de nu se duce .
edit: daca poti te rog sa schimbi numele postului din 1.6 tsi in 1.6 sr,ca eram cam indobitocit can l-am deschis :)) multumesc!
De ce sa ma rog cand pot avea totul?
Mk4 1.6SR-highline.
User avatar
norocel
Membru nivel 1
 
Posts: 36
Joined: 06 Nov 2010 01:15

Re: VGolf 4 ,1.6 SR "probleme"

Postby Marius » 19 Nov 2010 04:17

B 58 KTN wrote:
norocel wrote:Motorul e 1.6 sr ,masina din 98 probabil cum spui tu..imi poti spune exact ce e de facut si cum o localizez?cu ce o pot curata?eu am cumparat un spray de curatat parti motorului exterioare.


Clapeta de acceleratie (admisia) este sub carcasa filtrului de aer in partea dreapta.

Se poate curata cu orice spray de curatare: motor, placute de frana, etc...

Inainte de demontarea admisiei pentru curatarea clapetei de acceleratie trebuie scoasa borna de + de la baterie.

Daca nu se face acest lucru exista riscul ca motorul sa mearga aiurea si sa trebuiasca Vag-ul pentru resetarea clapetei...

Daca esti din Bucuresti da-mi add pe mess si vedem cum o rezolvam.... ;)

PS: Astazi schimb filtrul de aer sport cu cel original in carcasa :D



te contrazic aici .... este 1.6 SR.. care are carcasa de la filtru de aer deasupra la baterie si din carcasa merge in stanga un racord flexibil de 7cm diametru , direct in clapeta de acceleratie..
Sunt masini care te duc de la punctul A la punctul B si Sunt masini care te duc de la punctul A la punctul B ... Foarte Repede...

Golf Mk4 1.9Tdi Alh+
User avatar
Marius
Membru nivel 3
 
Posts: 113
Joined: 02 Sep 2010 14:30
Location: Oradea

Re: VGolf 4 ,1.6 SR "probleme"

Postby norocel » 22 Nov 2010 21:49

am bagat un "injector cleaner" si vreau sa zic ca merge brici! nu imi vine sa cred ca o mica solutie pusa in benzina a facut masina sa mearga bn,nici nu mai face hopuri la schimbarea in viteze.Merita incercat pt cei ce au asemenea probleme :D Multumesc tuturor pt ajutor,desi tot trebuie sa curat clapeta aia,chiar vreau sa o fac sper sa reusesc cumva :D
De ce sa ma rog cand pot avea totul?
Mk4 1.6SR-highline.
User avatar
norocel
Membru nivel 1
 
Posts: 36
Joined: 06 Nov 2010 01:15

Re: VGolf 4 ,1.6 SR "probleme"

Postby bog2k3 » 07 Mar 2011 14:25

norocel wrote:Salut tuturor! sunt nou pe aici,Am cumparat recent un Golf 4 1.6 tsi si am ceva probleme.
1. Daca pun in reverse si dau dumul putin la ambreaj..daca o scap cateva secunde neturata moare motorul imediat.
2. Cum a spus si alt user in treptele 1-2-3 cand iau piciorul de pe acceleratie simt ca smunceste.
4.uneori la schimbarea in viteze se blocheaza..daca am viteza si vreau sa schimb in treapta inverioara de regula.
4.am pus cand eram pe galben cam 35 litri benzina cu ce ami era cred ca vre-o 40 si ceva de litri si am facut cu ei doar 300 km..e o prob cu consumul?
Precisez nu locuiesc in romania ci in Norvegia masina e din 98 cu 146000 km,tot odata proprietarul de la care am cumparat are dovada ca service-ul a fost facut acum recent in mai(desigur nu pot sti ce service a fost facut ..ma refer calitativ)
De obicei schimb treptele la 2000-2500 insa de multe ori o tin subturata in treapta a 2-a doar pt ca daca o tin in 1-a smunceste urat .
Ceva sfaturi? Multumesc! :D


Salutare! si eu am tot golf IV 1.6 16v 105cp, din 2002, si am o problema similara cu ce ai descris aici. adica in treptele 1,2,3 cand iau piciorul de pe acceleratie, respectiv cand incep sa accelerez din nou, se smuceste ca si cand as pune frana brusc, si acelasi lucru se intampla cand schimb vitezele, trebuie sa dau drumu la ambreiaj foarte incet, ca la plecarea de pe loc, altfel se smuceste. Am fost la un service si mi-au spus ca e dusa placa de presiune si ca trebuie schimbata. As vrea totusi sa aud si alte pareri, si daca ai reusit sa o repari intre timp, ce anume i-ai facut.
Multumesc si mult noroc!
Bogdan.
bog2k3
Membru Incepator
 
Posts: 2
Joined: 13 Feb 2011 20:33

Next

Return to Probleme / Discutii Golf IV (MK4) si Bora

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

Hosting oferit de


dyon.ro

Xenon Ieftin
Seriale Online Gratis